SERWIS OGUMIENIA

Dysponujac bogatym doswiadczeniem, wykwalifikowanym personelem oraz profesjonalnym sprzetem, oferujemy Panstwu uslugi w zakresie kompleksowej obslugi serwisu kól i opon samochodowych. Dbamy o to, aby nasza dzialalnosc w zakresie konserwacji, naprawy i wymiany opon obejmowala jak najwiecej czynnosci. Dzieki temu kazdy klient otrzyma fachowa pomoc i za jednym zamachem bedzie mógl w pelni przygotowac opony do uzytkowania.

W naszym warsztacie wymieniamy opony na zimowe i letnie w samochodach osobowych i dostawczych. Swiadczymy uslugi w zakresie opon niskoprofilowych i typu RUN-FLAT do 24 cali. Wymieniamy opony na felgach stalowych oraz aluminiowych

SERWISOWANIE CZUJNIKÓW TPMS:

TPMS to skrót, którego rozwinieciem jest Tire Pressure Monitoring System, czyli system monitorujacy cisnienie w ogumieniu. Jego zadaniem jest sprawdzanie na biezaco czy w ogumieniu samochodu jest prawidlowe cisnienie. Nieprawidlowe cisnienie, a zwlaszcza róznica cisnienia w pojedynczych oponach maja istotny wplyw na komfort jazdy, a takze zachowanie auta w sytuacjach awaryjnych jak hamowanie czy gwaltowne manewry. Niskie cisnienie negatywnie odbija sie na spalaniu, a zbyt wysokie na komforcie jazdy. Jedno i drugie ma tez swoje odzwierciedlenie w nieprawidlowym zuzyciu opon.

OPONY LETNIE A ZIMOWE:

Doswiadczeni kierowcy z reguly z latwoscia odrózniaja opony letnie od zimowych. Tym, co rózni je juz na pierwszy rzut oka, jest inny ksztalt bieznika. Zimówki maja bardziej agresywna, ponacinana licznymi lamelkami rzezbe. Taka konstrukcja sluzy przede wszystkim temu, zeby lepiej „wgryzaly sie” w snieg i bloto posniegowe. Tymczasem w przypadku opon letnich znacznie wazniejsze jest uzyskanie optymalnego kompromisu miedzy powierzchnia styku opony z podlozem, a tym, jak bieznik radzi sobie z odprowadzaniem wody spod opony.

Tym, czego jednak golym okiem nie widac, a jest równie wazne jak sama rzezba bieznika, jest kwestia zupelnie innego skladu mieszanki gumowej, z których wykonuje sie opony w zaleznosci od tego, w jakich warunkach maja one byc wykorzystywane.

Opony przeznaczone do eksploatacji w warunkach letnich wykonywane sa ze sztywniejszej gumy, która ma byc odporna na prace przy wysokich temperaturach. Taki material zupelnie nie nadaje sie jednak do opon zimowych, bo przy niskich temperaturach robi sie coraz twardszy, co negatywnie wplywa na przyczepnosc. Opony zimowe wykonywane sa z mieszanek, które nawet przy bardzo niskich temperaturach zachowuja elastycznosc. Ich wady objawiaja sie jednak, kiedy robi sie zbyt cieplo. W czasie upalów taka guma robi sie zbyt miekka, przez co opony zuzywaja sie w zastraszajacym tempie, a auto prowadzi sie niestabilnie.

Newsletter
Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera!
Wyślemy Ci powiadomienia o atrakcyjnych promocjach i nowościach.